نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

Bharatiya Lok Sangeet

^maVr` bmoH$ g§JrV

          AmË_g_n©U H$s ^mdZm Am¡a _wº$ öX` go bmoH$g§JrV H$m àXe©Z hmoVm h¢Ÿ&  {d{^Þ àm§Vm| _o§ àmXo{eH$ g§ñH¥$Vr H$s Amdí`H$Vm Ho$ AZwgma {^Þ {^Þ Adgam| na Omo JrV JmE OmVo h¡, Cgo bmoH$ g§JrV H$hm OmVm h¢Ÿ&  bmoH$ g§JrV Ho$ g§ñH$ma`wº$ g§ñH$aU H$mo emór` g§JrV H$s g§km Xr JB© h¢Ÿ&  emór` g§JrV _| ñda, b`, Vmb Ho$ {Z`_m| Ho$ H$maU pŠbï>Vm ~T> OmZo go emór` g§JrV gm_mÝ` OZVm Ho$ {bE Aa§OH$ Am¡a Xya hmoVm Mbm J`mŸ&
          H$bmAm|H$m CÔoí` ^mdZmAm|Ho$ CËH$f© Ûmam agmZw^y{V H$mamZm h¡ `h agmZw^y{V- Z¥Ë`, JrV Am{X _| EH$mJ« hmoZo go {_bVm h¡Ÿ&  ñda, Vmb Am¡a b`, _Z Am¡a _pñVîH$ na Jham à^md N>moS>Vo h¢Ÿ&  Bg{bE g§JrV H$mo loð> H$bmAm| _| {JZm OmVm h¡Ÿ&  emór` g§JrV _| VH$ZrH$s {deofVmE± A{YH$ Am OmZo go bmoH$ g§JrV Ho$ g_mZ OZ_Z H$mo AmH${f©V H$aZo H$s j_Vm Zhr aIVmŸ&  bmoH$ g§JrV ghO J«mø hmoZo Ho$ H$maU erK«Vm go ha C_« Ho$ BÝgmZ H$mo AmH${f©V H$aVm h¡Ÿ&  OrdZ go OwS>r hþB© pñW{V`m± emXr, CËgd, Ë`m|hma, AmZ§X, Xw…I AbJ-AbJ Adga na AbJ-AbJ JrV AnZo-AnZo àm§V Ho$ bmoJ {_bH$a bmoH$ JrV JmVo h¡Ÿ&  Am¡a ag H$s dfm© H$aZo bJVo h¡Ÿ&  gab eãXmdbr àË`oH$ H$s g_P _|  Am OmVr h¡, Omo AnZo AW© go lmoVmAm| H$mo VÝ_` H$a XoVr h¡Ÿ&  bmoH$ g§JrV _| YwZ N>moQ>r hmoVr h¡Ÿ Am¡a YwZ \¡$bmd H$s H$moB© gr_m Zhr ahVrŸ&  Bg{bE bmoH$ g§JrV _Zwî` H$mo A{YH$ AmH${f©V H$aVm h¡Ÿ&  AbJ AbJ Adgam| na AbJ AbJ JrV AnZr gab ñdamdbr Am¡a eãXmdbr Ho$ H$maU BÝgmZ H$s AmË_m go OwS> OmVo h¡Ÿ&  OÝ_ go boH$a _¥Ë`w VH$ Ho$ JrV  BVZr ñdÀN>§XVmnyd©H$ àH$Q> hmoVo h¡ H$s _Zwî` AnZo g_mO Am¡a {_Å>r go AZm`mg hr OwS> OmVm h¡Ÿ&  ì`º$s Am¡a g_mO Ho$ gwI VWm Xw…I H$m à{Vq~~ bmoH$ g§JrV h¡Ÿ& 
          bmoH$ g§JrV H$m N>§X N>moQ>m hmoVm h¡, na§Vw ^md Ho$ AZwHy$b hmoZo go dh _Z-_pñVîH$ na nyam à^md S>mbVm h¡Ÿ&  ^mdm| H$s gZmVZVm Ho$ H$maU bmoH$ g§JrV H$^r nwamZm Zhr nT>Vm, dh gXm~hma h¡Ÿ&  Jm`H$ Am¡a lmoVm Ho$ ~rM grYm OwS>md hmoZo H$o H$maU ^md gåàofU H$s à{H«$`m _| bmoH$ g§JrV g~go A{YH$ gj_ h¡Ÿ&  bmoH$ g§JrV go à^m{dV hmoH$a hr adrÝÐZmW Q>¡JmoaOr Zo EH$ ZB© JmZ nÕVr H$m {Z_m©U {H$m`mŸ&
          bmoH$ g§JrV AnZr na§namJV H$bm H$mo OrdrV aIVm h¡Ÿ&  OmVr, g_wXm`, Y_©, nd© Am¡a amï—>r`Vm H$s MoVZm H$m`_ aIVo hþE bmoH$ g§JrVH$ma AnZo ^mdm| H$mo CËgmh Ho$ gmW àH$Q> H$aVo h¡Ÿ&  bmoH$ g§JrV H$s `hr àoaH$ eº$s gm_m{OH$ CËWmZ _| ghm`H$ {gÕ hmoVr h¡Ÿ&  bmoH$ g§JrV Ho$ H$bmH$ma ghO _Z go ào[aV hmoH$a g§doXZerb hmoVo h¢Ÿ&  Am¡a AnZo gwI-Xw…I ^ybH$a AmZ§X_` hmoOmVo h¡Ÿ&  `hr CgH$m _mZ{gH$ YamVb, g¥OZmË_H$ e{º$ go AmoV àmoV hmoH$a Zd ñ\y${V© Ed§ Zd ag H$m g§Mma H$aVm h¢Ÿ&  bmoH$ JrV go {d{dY àm§Vm| H$s g§ñH¥$Vr {XImB© XoVr h¡Ÿ&  Omo {d{dY àm§Vm| H$mo EH${ÌV H$aHo$ AnZo AnZo g§ñH¥$Vr H$m àXe©Z H$aVr h¢Ÿ&
          bmoH$ g§JrV _| T>mobH$ Ho$ JrV, àm§Vm| _| àM{bV JrV, Jmdm| _| {deof CËgdm| na JmEo OmZo dmbo JrV Amëhm, ^OZ, {\$ë_r JrV, JPb, H$ìdmbr, XmXam, hmoar, {~ahm, ~mah_mgm Am{X AZoH$ àH$ma Ho$ JrV Am OmVo h¡Ÿ&  d¡go hr {_Om©nya _| H$Oar, _madmS> _| _m§S>, nydu CÎma _| {~Xo{g`m, {~hþbm Am{X ~hþV àMma _| h¡§Ÿ&
          AmO Ohm°§ ha Va\$ nmíMmË` g§JrV \¡$bVm Om ahm h¡, dhm°§ h_mam bmoH$ g§JrV bwá hmoVm Om ahm h¢Ÿ&  na§Vw AmO ^r Eogo H$bmH$ma h¡Ÿ, Omo AnZr bmoH$ g§ñH¥$Vr H$mo g§°Omo`o aIo hþEo h¢ CZH$mo AnZr bmoH$ YyZm| Ho$ AmJo {dXoer YwZm| H$m H$VB© à^md Zhr nS>Vm h¡Ÿ&
          _m± H$s __Vm, _¥Ë`w H$m {demX, XrZ H$s H$éUm, B©î`m©, amJ-Ûof, C„mg, H$m_Zm H«$moY, Ah_² , _X, bmo^, _moh, Amem, {Zamem, g^r H$m {X½Xe©Z bmoH$ g§JrV _| ghOVm go hmoVm h¢Ÿ&  AnZo Bg ^md  nj H$s àYmZVm Ho$ H$maU bmoH$ g§JrV nyao g§gma _| bmoH${à` h¢Ÿ&
Rajashri shriram rajashrishriram@gmail.com

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

فیض کے شعری مجموعوں کا اجمالی جائزہ

: محمدی بیگم، ریسرچ اسکالر،  شعبہ اردو و فارسی،گلبرگہ یونیورسٹی، گلبرگہ ’’نسخہ ہائے وفا‘‘ کو فیض کے مکمل کلیات قرار دیا جاسکتا ہے، جس میں ان کا سارا کلام اور سارے شعری مجموعوں کو یکجا کردیا گیا ہے، بلکہ ان کے آخری شعری مجموعہ ’’ مرے دل مرے مسافر‘‘ کے بعد کا کلام بھی اس میں شامل ہے۔  فیض ؔ کے شعری مجموعوں کی کُل تعداد ’’سات ‘‘ ہے، جن کے نام حسبِ ذیل ہیں:

عہد بہمنیہ میں اُردو شاعری، ڈاکٹر سید چندا حسینی اکبر، گلبرگہ نیورسٹی گلبرگہ Urdu poetry in the Bahmani period

  عہد بہمنیہ میں اُردو شاعری  Urdu poetry in the Bahmani period                                                                                                 ڈاکٹر سید چندا حسینی اکبرؔ 9844707960   Dr. Syed Chanda Hussaini Akber Lecturer, Dept of Urdu, GUK              ریاست کرناٹک میں شہر گلبرگہ کو علمی و ادبی حیثیت سے ایک منفرد مقام حاصل ہے۔ جب ١٣٤٧ء میں حسن گنگو بہمنی نے سلطنت بہمیہ کی بنیاد رکھی تو اس شہر کو اپنا پائیہ تخت بنایا۔ اس لئے ہندوستان کی تاریخ میں اس شہر کی اپنی ایک انفرادیت ہے۔ گلبرگہ نہ صرف صوفیا کرام کا مسکن رہاہے بلکہ گنگاجمنی تہذیب اور شعروادب کا گہوارہ بھی رہاہے۔ جنوبی ہند کی تاریخ میں سرزمین گلبرگہ کو ہی یہ اولین اعزاز حاصل ہے کہ یہاں سے دین حق، نسان دوستی، مذہبی رواداری اور ایک مشترکہ تہذیب و تمدن کے آغاز کا سہرا بھی اسی کے سر ہے . ۔   Urdu poetry in the Bahmani period

نیا قانون از سعادت حسن منٹو

نیا قانون از سعادت حسن منٹو منگو(مرکزی کردار) کوچوان اپنے اڈے میں بہت عقلمند آدمی سمجھا جاتا تھا۔۔۔اسے دنیا بھر کی چیزوں کا علم تھا۔۔۔ استاد منگو نے اپنی ایک سواری سے اسپین میں جنگ چھڑ جانے کی اطلاع سنی تھی۔۔۔اسپین میں جنگ چھڑگئی اور جب ہر شخص کو اسکا پتہ چلا تو اسٹیشن کے اڈے میں جتنے کوچوان حلقہ بنائے حقہ پی رہے تھے دل ہی دل میں استاد منگو کی بڑائی کا اعتراف کررہے تھے۔۔۔ استاد منگو کو انگریز سے بڑی نفرت تھی۔۔۔ایک روز استاد منگو نے کچہری سے دو سواریاں(مارواڑی) لادیں اور انکی گفتگو سے اسے پتہ چلا کے ہندوستان میں جلد ایک آئین کا نفاذ ہونے والا ہے تو اسکی خوشی کی کوئی انتہا نہ رہی۔۔۔ سنا ہے کہ پہلی اپریل سے ہندوستان میں نیا قانون چلے گا۔۔۔کیا ہر چیز بدل جائے گی؟۔۔۔ ان مارواڑیوں کی بات چیت استاد منگو کے دل میں ناقابلِ بیان خوشی پیدا کررہی تھی۔۔۔ پہلی اپریل تک استاد منگو نے جدید آئین کے خلاف اور اس کے حق میں بہت کچھ سنا، مگر اس کے متعلق جو تصویر وہ اپنے ذہن میں قائم کر چکا تھا ، بدل نہ سکا۔ وہ سمجھتا تھا کہ پہلی اپریل کو نئے قانون کے آتے ہی سب معاملہ صاف ہوجائے گا اور اسکو