بدھ، 5 اکتوبر، 2022

اگر کسی کو اچانک دل کا دورہ پڑ جاۓ, what should one do if he get sudden heart attack

ادرک مختلف امراض کا علاج، Ginger a best treatment of different life threatening disease treatment 

آج کا ہمارا موضوع بہت ہی زبردست افادیت سے مالا مال اور سب سے بڑھ کر عام استعمال کی چیز جو ہر گھر میں میسر ہو تی ہے۔

اگر کسی کو اچانک دل کا دورہ پڑ جاۓ یا انجاٸنا کا درد جسے چھاتی کا درد دل کا درد کہتے ہیں ایک چھوٹا سا ٹکڑا منہ میں رکھ کر چبا لیں تو دل کا دورہ اور انجاٸنا کا درد اللہ کے فضل سے درست ہو جاتا ہے۔

اگر انجاٸنا کا درد شدت سے ہو تو ادرک بڑی الاٸچی دار چینی لونگ پودینہ کا قہوہ دینے سے یہ درد ٹھیک ہو جاتا ہے۔

اگر پیٹ میں گیس بھری رہتی ہو تو صبح نہار دودھ میں ادرک ڈال کر ابالیں اور پی لیں آپ کے پیٹ کی گیس کا مسٸلہ سمجھو اللہ کے فضل سے حل ہو گیا۔



اگر آپ یورک ایسڈ اور جوڑوں کے درد کا شکار ہو گۓ ہیں تو سونٹھ,اجواٸن دیسی,اور ہلدی کو پیس کر کپڑ چھان کر لیں صبح نہار اور رات نیم گرم پانی سے ایک ایک چمچ کھا لیں آپ کو اس بیماری سے مستقل چھٹکارا مل جاۓ گا۔

اگر کمر کا درد جان نہ چھوڑ رہا ہو داٸمی جریان ہو اعصابی کمزوری نے ڈیرے ڈال رکھے ہوں تو سونٹھ,ہلدی,خار خسک(پکھڑا)اور کیکر گوند پیس کر کپڑ چھان کر کے تین ٹاٸم مختلف بدرقات سے کھا لیں تو اللہ کے فضل سے شفا مل جاۓ گی۔

اس کی اہمیت اور افادیت کا اندازہ آپ اس بات سے بھی لگا سکتے ہیں,

نیک بندوں کو جنت میں نہروں کا پانی ادرک کی خوشبو کے ساتھ میسر ہو گا,ادرک کھانے سے خون کی نالیاں کھل جاتی ہیں,ادرک خون کی نالیوں پرجمی ہوٸ چربی کی تہیں اتار دیتا ہے,یہ دل کے فعل کو مضبوط کر کے دوران خون میں سستی کی وجہ سےپیروں یا دوسرے مقامات پر جمع پانی کو نکال دیتا ہے,ادرک کےساتھ فلفل سیاہ اور فلفل دراز ملا کر بدہضمی,تبخیر معدہ,قولنج,قے,کھانسی,زکام,نزلہ,دمہ میں بڑی کامیابی سے دیا جاتا ہے۔بدہضمی اور بھوک میں کمی کے لیےادرک اور لیموں کے ہم وزن اس میں نمک لاھوری ملا کر کھانے سے پہلے دیا جاتا ہے۔ادرک کے ساتھ نمک ملا کر اگر کھانے سے پہلے کھایا جاۓ تو یہ زبان سے میل اتارتا اور گلے کو صاف کرتا ہے۔چبانے سے گلے میں لعاب پیدا ہوتا ہے,10 گرام ادرک کا پانی سات تولہ گاۓ کے دودھ میں ملا کر اتنا پکایا جاۓ کہ یہ آدھا رہ جاۓ اس میں کھانڈ ملا کر رات سوتے وقت دینا دماغی بوجھ کو کم کرنے میں مفید ہے۔

ادرک کا جوشاندہ اور سونٹھ کا سفوف سوڈا باٸ کارب کے ہمراہ دینے سے جوڑوں کی سوزش اور گنٹھیا ٹھیک ہو جاتے ہیں۔وجع المفاصل میں ایک تولہ ادرک کو 24 تولہ پانی میں خوب جوش دے کر جوشاندہ مریض کو پلاٸیں بستر پر لٹا کر اوپر رضاٸ دیں تاکہ خوب پسینہ آۓ۔

چند ایسے مریضوں کو جن کو جگر کی خرابی کی وجہ سے پیٹ میں پانی پڑ گیا تھا ادرک کا تازہ پانی نکال کر پلایا گیا ان کو بار بار پیشاب آیا اور چند دنوں میں پیٹ کا پانی ختم ہو گیا

یہ مفید معلومات مفاد عامہ کے لئے ہے کیونکہ قومیں اللہ تعالی کے فضل سے علم سے ہی ترقی کرتی ہیں. ہم میں اخلاص,احساس,صلہ رحمی,خیر خواہی,لازمی ہونی چاہیے.اللہ کے رسول صل اللہ علیہ وسلم جب کوئ مسلم ہوتا تو اس سے اس بات پر بیعت لیتے کہ تم مسلمانوں کے خیر خواہ رہو گے

what should one do if he got sudden heart attach

sudden heart attach is becoming very common nowadays 

please read this article in details and follow this share this to other

best solution for sudden heart attack

heath benefits of ginger, the best use of ginger for health benefits


         حکیم میاں محمد امجد شاہدروی

               فاضل الطب والجراحت

        

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد

  اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد                                                           Sayings of Sir Syed, Iqbal and Maulana Azad...