ہفتہ، 29 اکتوبر، 2022

ابتدائی طبی امداد کی اہم معلومات

ابتدائی طبی امداد کی اہم معلومات

 

کسی بھی بیماری، چوٹ ،حادثے، دل کا دورہ، چکر، بے ہوشی، چکر کے لیے ڈاکٹر یا ایمبولینس کے آنے سے پہلے جو امداد یا علاج کیا جاتا ہے، اسے فرسٹ ایڈ کہا جاتا ہے۔اس علاج کے دوران استعمال ہونے والے آلات کو فرسٹ ایڈ کٹ کہتے ہیں۔

 ابتدائی طبی امداد کے 3 مقاصد ہیں:-

(1) زندگی کی حفاظت کا مطلب زندگی کو بچانا ہے۔ ابتدائی طبی امداد کا بنیادی مقصد مریض/بیمار/زخمی شخص کی جان بچانا ہے۔

 (2) مزید نقصان کو روکنا جس کا مطلب ہے کہ صورتحال کو مزید خراب ہونے سے روکنا۔ اس کے لیے بیرونی اور اندرونی حالات کو قابو میں رکھنا ضروری ہے۔ اس لیے بیرونی طور پر مریض/زخمی کو اس کی تکلیف (خاص طور پر حادثے/قدرتی آفت کی صورت میں) کو دور کیا جائے اور اندرونی طور پر اس کی جسمانی اور ذہنی حالت کو بگڑنے سے بچایا جائے۔

(3) صحت یابی کو فروغ دینے کا مطلب ہے بیماری سے پاک ہونے میں مدد کرنا۔ فرسٹ ایڈ کا حتمی مقصد مریض کو دوائیں اور مرہم دے کر صحت مند بنانا ہے۔

        ابتدائی طبی امداد شروع کرتے وقت، سب سے پہلے، مریض/زخمی کے معائنے کے لیے 3 چیزوں کو اہمیت دی جاتی ہے جسے مختصراً ابتدائی طبی امداد کا ABC کہا جاتا ہے۔

A ۔ ہوائی راستہ۔ ایئر وے کا تعلق فرسٹ ایڈ کے پہلے مقصد سے ہے یعنی جان بچانا کسی کی جان بچانے کے لیے ضروری ہے کہ اس کی ایئر وے میں کوئی رکاوٹ نہ ہو۔

B۔ سانس لینا۔ ایئر ویز کا معائنہ کرنے کے بعد، یہ دیکھنا چاہئے کہ مریض / زخمی ہوش میں ہے اور اسے سانس لینے میں کوئی مشکل نہیں ہے.

C۔ سرکولیشن۔ آخر میں یہ دیکھا جاتا ہے کہ مریض/زخمی کا دوران خون ہو رہا ہے یا نہیں، جس کے لیے اس کی نبض کی شرح کو مانیٹر کیا جاتا ہے۔

اے بی سی کا معائنہ کرنے کے بعد 3 بی کی سانس لینے، خون بہنے، ہڈیوں پر توجہ دی جاتی ہے اور پھر صورتحال کے مطابق علاج کیا جاتا ہے۔

        فریکچر، ہڈیوں کا ٹوٹ جانا، زہر، کٹ اور زخم، جلنا، خون بہنا، گرمی کا حملہ، سردی کی لہر، دم گھٹنا، جانور اور کیڑے کا کاٹنا، پٹھوں میں کھچاؤ، چھیلنے پر، کسی بھی جانور کے کاٹنے پر ابتدائی طبی امداد دی جاتی ہے۔ ایسی کسی بھی صورتحال، حادثے، بیماری یا ایمرجنسی سے صحت یاب ہونے کے لیے فرسٹ ایڈ کٹ کا ہونا بہت ضروری ہے۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ کے پاس فرسٹ ایڈ کٹ ہے تو آپ اس حادثے/بیماری سے فوراً چھٹکارا پا سکتے ہیں۔

        فرسٹ ایڈ کٹ میں کون سے اوزار رکھنا ہیں اس کا انحصار صارف کے علم اور تجربے پر ہوتا ہے۔ عام طور پر درج ذیل سامان/آلات/ذرائع کٹ میں رکھے جاتے ہیں۔

1.           ہر سائز کا 2-3 بینڈ ایڈ

2.            کپاس

3.            چھوٹی قینچی اور چمٹی

4.            اینٹی سیپٹک لوشن

5.            تھرمامیٹر

6.            سرجیکل ٹیپ

7.            اینٹی بیکٹیریل مرہم

8.            سر درد، بخار، پیٹ میں درد، قے، نزلہ، کھانسی، درد کم کرنے والی گھر میں آسانی سے میسر انے والی چیزیں جیسے ہلدی، لال مرچ، کالی مرچ، ادرک، سونٹھ،گھنا ہوا سیندھا نمک، پان،Two Second Oil وغیرہ۔۔

          ان تمام اشیاء کی مکمل جانکاری رکھیں اور دوسروں کو بھی اس کے بابت جانکار دیں کہ کونسی چیز کس مرض کیلئے کب  اور کیسے کام آتی ہے۔ اس سے متعلق Protocol of Emergency تیار کیا گیا ہے۔  اس کو اس لنک پر جاکر ڈاونلوڈ کر سکتے ہیں جہاں پر تقریبا 55 قسم کےEmergency and Pain Management پر استعما ل کیاجاسکتاہے۔ https://biswaroop.com/poem_hiims/

 

                                 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد

  اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد                                                           Sayings of Sir Syed, Iqbal and Maulana Azad...