جمعرات، 10 نومبر، 2022

بوڑھے جوان ہوجاتے ہیں Testostenerone

بوڑھے جوان ہوجاتے ہیں 

Testostenerone 

.,۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مسٹر ہیرائڈ کی عمر 60برس کی تھی ،ان کے پاس دولت کی کمی نہ تھی ۔ان سے ایک لڑکی ٹیری شادی کرنا چاہتی تھی ،ان کی زندہ دلی ،اور خوش گفتاری ٹیری کو بہت پسند تھی ٹیری نے ہیرائڈ سے کہا تھا مجھے جسمانی تسکین ضرورت اور خواہش نہیں ہے ،بغیر جنسی ملاپ کے ہی میں آپ کے ساتھ رہ رلوں گی ،میں چاہتی ہوں کہ آپ ہی سے شادی کروں ،ہیرائڈ بڑا فکر مند تھا وہ جنسی ملاپ کا اہل نہیں تھا اس نے ایک دن ڈاکٹر سے مشورہ لیا ۔۔ڈاکٹر نے اسے بتایا کہ مایوس ہونے کی کوئی بات نہیں ۔آج کی دواؤں میں بڑی بڑی کرامات بھری ہوئی ہیں ۔۔

یہ حقیقت ہے کے عمر کے ساتھ جسم بھی کمزور ہوتا جاتا ہے ۔۔اور ایسے ہی کمزور لوگوں کے لیے سائچک انرجیز psychicenerjizer نام کی دوا تیار ہوئی ہے ۔

یہ دوا جنسی طاقت بڑھانے کے ساتھ ساتھ آدمی کا موڈ ٹھیک کرتی ہے ۔۔مایوس انسان میں جینے کی خواہش پیدا کرتی ہے ۔اور اس کے استعمال سے لوگ چستی محسوس کرتے ہیں ۔۔ان دواؤں کا استعمال امریکہ میں عام ہوگیا ہے ۔کچھ ڈاکٹروں نے ان گولیوں کا استعمال عورتوں کی عمر گھٹانے کی شکل میں بھی کیا ہے اور کامیاب بھی ہوئے ہیں ۔۔

شروع میں ڈاکٹروں نے ان گولیوں کا استعمال انسان کی اداسی ،مایوسی ،وحشت پن ،پاگل پن ،وغیرہ وغیرہ دور کرنے کے لیے استعمال کیا تھا لیکن پھر استعمال سے پتہ چلا کہ اس سے جنسی قوت بھی بڑھتی ہے ۔۔اور بہت تھکے ہوئے اور اداس طبیعت کے لوگ اس کے استعمال سے ہشاش بشاش نظر آنے لگتے ہیں ۔ان گولیوں کا کام دماغ میں گراوٹ اور تھکاوٹ پیدا کرنے والے انجائمنس کا راستہ روکنا ہے ۔

psychic enerjizer 

تین دواؤں کو ملاکر بنائی گئی ہے ۔(1)موڈ ٹھیک کرتی ہے (2) انسان کو نارمل حالت میں رکھتی ہے ۔(3) میل ہارمونز کو بڑھاتی ہے ۔

یہ گولیاں تھوڑے وقت کے لیے ہی کام نہیں نہیں کرتیں ہیں بلکہ ایک بار کا پورا کورس بہت دنوں تک چلتا ہے ۔یہ دوا دنیا کے مختلف ملکوں میں پائی جاتی ہے ہندوستان میں بھی میڈیکل اسٹورز میں یہ دوا بکتی ہے ۔مگر یہاں کے میڈیکل اسٹورز میں بکنے والی دوا کا نام testosterone ہے اور یہ انجکشن یا ٹیبلیٹ کی شکل میں بھی ملتی ہے ۔

انڈیا میں بنانے والی کمپنی mortin and Harris pvt ltd calcutta .لندن میں بنانے والی کمپنی organon laboratories ltd London 

اس کے استعمال سے خودکشی کی حد تک مایوس انسان جینے کی خواہش محسوس کرتا ہے ۔

اس دوا نے پہلی بار ثابت کیا ہے کے دماغ کو دواؤں سے بھی کنٹرول کیا جاسکتا ہے غصہ ،نفرت،مایوسی ،وغیرہ کا تعلق دماغ سے ہے اور یہ گولیاں ان پر قابو پاتی ہیں ۔لیکن testostroneکا استعمال 40برس کی عمر والوں کو بہت فایدہ مند ہے اور خاص خاص موقع پر ہی بوڑھے لوگ اس سے فایدہ اٹھا سکتے ہیں بچوں کا ڈیویلپمنٹ رک جانے پر بھی اس کے استعمال سے بہت فایدہ ہوتا ہے اور بچہ بڑھنے لگتا ہے ۔اس کے استعمال سے بوڑھے جوان نظر آتے ہیں ۔کام کرنے کی خواہش بڑھ جاتی ہے ۔

اس دوا کے استعمال کے بعد ایک شادی عورت نے اپنا خیال اس طرح ظاہر کیا ۔

میرے شوہر جن کی عمر 46 سال ہے مجھ سے جنسی ملاپ کرنے میں کتراتے تھے لیکن ایک دن وہ ڈاکٹر کے پاس گئے اور صلاح و مشورہ کے بعد testostrone کا استعمال کیا دوا نے خاطرخواہ اثر کیا اور اب وہ اس دوا کے شوقین ہوگئے ہیں نتیجے میں اب میں ان سے کترانے لگی ہوں مجھے لگتا ہے جسیے ان کی عمر 15سال کم ہوگی ہے اور قوت پہلے سے زیادہ بڑھ گئی ہے ۔

علاج :- جس شخص میں تولیدی جراثیم نہیں ہیں ۔اس کو چاہیے کہ پہلے اپنا ہارمنی ٹیسٹ کرواے ۔اس ٹیسٹ کو 

testostrone hormone test 

کہتے ہیں ۔۔کسی اچھی لیب سے صبح سویرے ۔کھانا کھانے سے پہلے ۔بذریعہ خون ۔۔ٹیسٹ کیا جاتا ہے ۔

کسی ماہر ڈاکٹر کے ذریعے testostrone tablets یا انجکشن لینا چاہیے ۔۔اور ماہر sexologist کے بغیر مشورہ کے کوئی دوا نہ لیں ۔

ہمالیہ کمپنی کی مشہور دوا جو انسانوں میں ٹسٹواسٹرون کو بڑھاتی ہے ۔

Tentex royal cap .

یہ کیاپسول ۔صبح ایک شام ایک دودھ کے ساتھ کھایں 6مہینے تک ۔

tab .tentexforte 

himaliya company .

دو دو گولیاں ۔صبح و شام ۔دودھ کے ساتھ ۔کھانا کھانے کے بعد ۔

zandu care 1699/-

zandu company 

یہ کیپسول ۔صبح و شام ایک ایک عدد کھانا کھانے کے بعد کھایں ۔

مندرجہ بالا میں سے کوئی ایک دوا لیں ۔کم سے کم 6مہینے استعمال کرنا ہے پھر test کروایں ۔

testostrnoe

آدمی کے خصیہ بناتے ہیں یہی ذمدار ہیں آدمی کی نسل بڑھانے کے ۔اگر آدمی میں ٹسٹو اسٹرون ہارمون نہ ہو تو وہ قوت مردمی کا شکار ہوجاتا ہے ۔

یونانی دوایں ۔:-  معجون ثعالب ۔10گرام صبح و شام دودھ کے ساتھ کھایں ۔

لبوب کبیر دوپہر میں 10گرام ۔کھایں ۔

حلوے گزر مغز سر گنجشک 25گرام ایک دن چھوڑ کر ایک دن کھایں ۔

حب عنبر مومیائی ۔ایک گولی ۔دو دن میں ایک بار کھایں ۔

مزید معلومات کے لیے رابطہ کریں ۔

سید حسن قائم رضا روشن زیدی کرناٹک بھارت 585104 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد

  اقوال سر سید،اقبال اور مولانا آزاد                                                           Sayings of Sir Syed, Iqbal and Maulana Azad...